- етап схеми (головоноги);
- етап виникнення
почуття форми і ліній;
- етап правдоподібного
зображення (при якому схема зникає з дитячого малюнка зовсім);
- етап пластичного
зображення (світлотінь, перспектива, передача руху).
На мій погляд, образотворча діяльність ближча для дошкільників. Зображуючи (малюючи, ліплячи, вирізуючи із паперу), дитина відчуває матеріал, з яким працює, пізнає його властивості. А як відомо, "розум дитини знаходиться на кінчиках її пальців" (В.О. Сухомлинський). Тобто розвиваючи дрібну моторику, ми розвиваємо інтелектуальні здібності й мовлення дитини. Розвивати моторику пальців, а
значить – поліпшувати роботу артикуляційного апарату і розвивати дитяче мовлення
під силу всім батькам. У цьому Вам допоможе ТРВЗ (перегляньте сторінку "Цікаво і корисно").
Немає коментарів:
Дописати коментар