Медіаосвіта


Медіатворчість - одна зі складових  медіаосвіти вихованців дошкільного навчального закладу.

Найбільший інтерес викликає саме медіатворчість. 
 Дошкільнят дуже захоплює створення власних медіатекстів на задані або вільні теми. Веселі конкурси та ігри, вікторини, спільні творчі справи, змагання, придумування забавних історій, складання віршів або пісень, розігрування невеликих костюмованих сценок, створення саморобок та малюнків, самостійна художня діяльність – ці заняття викликають жвавий інтерес у дітей. 

21.02.2017
Як вмовити дитину їсти
( медіатворчість учасників навчально-виховного процесу)

Рекламний плакат
 Сірокурова Анастасія з мамою Ольгою (група № 3)

Проголаєв Дмитро з мамою Світланою (група № 1)
 
Логвінов Артем і мама Євгенія (група № 1)
 
Поради батькам від батьків
 Камінська М.Ю., мама Анастасії Мартиненко (група №4)

Гра-вмовлялочка "Обирай сам"
 За допомогою стрілки, що рухається дитина сама обирає, що їй хочеться з'їсти
 





Матвієнко М.В., мама Вероніки (група № 11)

Презентації, підготовані батьками



 



02.02.2017
Наші комікси
 
Виготовлення коміксів – особливий і цікавий вид медіаосвітньої діяльності, організованої в нашому дошкільному навчальному закладі.
«Унікальність коміксу як навчального методу зумовлена його гнучкою формою, яка відкриває широкий простір для творчості, обмеженою але дуже експресивною лексикою, цікавим візуальним рядом і чіткими графічними нормами. Завдяки цьому комікси здатні активізувати глибокі шари розуміння людини, акцентуючи увагу на культурному архетипі героя» [Малюємо комікси щодо сталого розвитку: навчально-методичний посібник / Есбьорн Йорсатер, Мэрилін Мелманн, Лідія Пшеніцина, Ірина Семко, Іван Тікота. Українська версія: Ігор Сущенко, Олена Пометун, с.9].

Пропоную Вам переглянути частину коміксів, які намалювали вихованці нашого дошкільного закладу та їх батьки.

«Я І МОЄ МІСТО, МОЯ КРАЇНА»



«ЩО Я ЛЮБЛЮ НАЙБІЛЬШЕ»






15.02.2017
"Фільми Муві"
Цікавою є робота щодо виготовлення фільмів, створених за допомогою програми Windows Movie Maker. Вихованці виготовляють ілюстрації (малюнки, аплікації, розмальовки), які скануються вихователем, а потім монтуються у фільм. Сумісно з вихователем діти підбирають музичний супровід, відео ефекти. Подібна діяльність вихователів і дітей дозволяють розв'язати ряд завдань: розвиток творчих здібностей, креативності, емоційної та соціальної сфери дитини. Тим більше, що створені фільми використовуються на заняттях, у повсякденному житті.
(створений вихованцями старших груп №№ 7, 9 у 2014 році)



Немає коментарів:

Дописати коментар